E mafai ea e le namu ta'uta'ua ole namu ona tuli'esea namu?

Talu ai nei, o le tele o mea e manaʻomia i aso taʻitasi ua amata ona faasolosolo malie mai i o tatou olaga, e pei o le taʻutaʻua o le ultrasonic mosquito repellent.Fai mai, o le taimi lava e ola ai lea ituaiga o mea, ona mou atu loa lea o le namu, ae o le tele lava o auala e fa'aaogaina ai le namu, e sili atu lava le namu po'o le iniseti.Ultrasonic mosquito repellent, e fa'atuatuaina lenei tekinolosi?O le mea moni, o le ultrasound e iai sona sao i le tuliesea o namu.
I le avea ai o se iniseti, o namu lava latou e afaina foi i galu ultrasonic.O galu o le Ultrasonic o le a mafua ai ni faʻalavelave leaga i namu ma e le mafai ona faʻaauau ona nofo i le nofoaga o loʻo ufiufi e galu ultrasonic.E mafai ona latou sosola faatopetope.Afai e faaleagaina, o sela e leiloa a latou galuega lelei.

图片1
O loʻo i ai foʻi se galuega a le Ultrasound, e mafai ona faʻateleina le vevela o mea eseese i totonu o sela o le tino, aemaise lava i nisi o avanoa laiti, e pei o galu ultrasonic o le 10 i le 25 Hz, ua lava lea e fausia ai se faʻalavelave faʻaleagaina i totonu o se vaega. , Aafiaga e le mafai ona toe fa'afo'isia i le tino o nisi manu.Ae ui i lea, o le tino o le tagata lava ia e puipuia mai le afaina o le ultrasound.
Aemaise lava le maualalo o galu o le ultrasonic e mafai ai ona faʻaogaina le namu ultrasonic repellents.E masani lava, matou te fa'aogaina ni namu po'o ni iniseti e fa'ate'a ai namu.I lenei tulaga, e tatau i tagata ona sogisogi i le manogi o iniseti.e iai ni aafiaga leaga o tagata.Ultrasonic mosquito killer, e leai se fa'afitauli fa'apea.


Taimi meli: Me-30-2022