E fa'afefea ona filifili le sele e fetaui ma oe?

Muamua lava, e tatau ona tatou manino e uiga i le taulaiga o le sele e gauai i ai

Filifili se tafi lelei e maua ai ni nai manatu taua e pei ona taua i lalo:

1, le tikeri mafiafia mafiafia o 'ava

O le 'ava o tagata uma e mafiafia mafiafia tikeri e eseese, e mafai ona tatou filifili e tusa ai ma o latou lava tulaga.Mo se faʻataʻitaʻiga, afai o lau 'ava e mafiafia ma talatala, e mafai ona e filifilia le ulu o le naifi tuʻufaʻatasiga tele i luga o le maketi.E le tatau la ona e popole i le seleina.

2, malosi malosi, sele mama.

Filifili sele e tatau ona filifili le malosi malosi, sele ina ia sili atu ona mama, e le tupu foi ona o le tosoina o le 'ava ma le tiga.Mo se faʻataʻitaʻiga: e tatau ona filifili le saosaoa afi afi i le 6000 RPM i luga, o sea sele e lava le malosi.

3, uu lelei, faigofie ona ave.

O le mamanu i fafo e mana'omia ona o gatasi ma le fa'atulagaina o le tino o le tagata ma le fa'aogaina lelei, o le fa'aogaina o le a le lagona le vaivai o le lima ona o le umi o le taimi.E fautuaina e fa'atau sau lava maa po'o se sele e toe fa'aaogaina, ina ia faigofie ona feavea'i.

4. Fa'afaigofie ona fa'amama ma fa'aoga lelei.

O sele e iai se faʻafitauli sili ona taua e faʻalogo i ai e faigofie ona mama.Matou te faʻaaogaina i le faʻagasologa o le masini e le mafai ona faʻafefe poʻo le faʻamamaina masani, o lea e tatau ai ona matou mafaufau i le faʻaogaina o le sele mama, o lea e fautuaina ai e faʻatau le sele e le susu, o le mea sili o le fufuluina o le tino atoa.Ole auala lea e te le popole ai ile fa'amamāina ma e sili atu le fa'aoga.

5, matagofie ma limafoai, o le tau o le paketi e talafeagai, taugofie.

Aulelei agalelei matua malamalama lelei, pe afai o latou lava lagona lelei-foliga pei o foliga o le lelei.O le faʻatinoga o tau o se mea taua e tatau ona taʻua, o loʻo i ai ni sele tau eseese i luga o le maketi i le taimi nei, e faʻafefea la ona tatou filifili?O lona uiga o le taumafai lea e filifili le taugofie.O lona uiga o le tau o se oloa e fuafua i lona tau, ae le o lona tau o le igoa.

6, lagolago atoatoa, tasi-taofi fofo i sele faafitauli.

Pe a filifilia se sele, ia mautinoa e filifili se afifi atoatoa, lea e mafai ona foia le faafitauli o le sele i le tasi taofi, e le toe manaʻomia isi meafaigaluega eseese.

asdads


Taimi meli: Iuni-17-2022