E afaina le moli violē o le moli fa'amamate namu?

O le moli lanu viole o lefasioti namuatonu e afaina ai i se tulaga patino, ae o le taimi e faʻaalia ai tagata taʻitoʻatasi e eseese.Afai e te mamao ese mai lou tino i le olaga, o le faʻaaogaina i lea taimi ma lea taimi e le afaina tele ai, ae o le faʻaaogaina umi poʻo le Vaʻai i ai mo se taimi umi e ono mafua ai le faʻamalama poʻo le faʻaleagaina o mata ma isi.

Lamepa e fasi namue masani lava i le olaga, e masani ona faʻaaogaina e fasioti namu i le taumafanafana, ae o le moli lanu viole e gaosia o le a mafua ai foi tulaga eseese o le afaina i le tino.E ui lava ina laʻititi laʻititi le radiation, ae o le a iai foʻi ni tulaga leaga, lea o le a lamatia ai le soifua maloloina o tagata, aemaise lava i le tulaga o fafine e mafai ona aloese mai ai i le taimi o le maitaga.Ina ia faʻaitiitia le faʻaalia i ave o le ultraviolet mai moli faʻamaʻi namu, e mafai ona faʻaaogaina i le taumafanafana.Namu e puipuia ai namu.

O lamepa tapē namu e mafai ona fasiotia lelei ma tuliesea upu, ae o le faʻaaogaina umi i le olaga e iai foʻi le faʻaleagaina o mata, aemaise lava i le po, pe a masani ona e vaʻavaʻai i mea lanu viole, e afaina ai mata.O nisi tagata e mafua ai fa'ailoga leaga e pei o le saeia o tulimanu o mata ma le photophobia.Pe a fa'aogaina ni fa'amamafa namu, e tatau ona fa'aitiitia le fa'aogaina o namu i totonu o potu moe pogisa.E mafai ona e fa'apipi'i i totonu i le ao ma tape i le po.

Lamepa Fasi namu

Lapataiga mo le fa'aogaina o lamepa e tape ai namu!

1. Pe a filifilia oloa, e tatau ona filifili le mana talafeagai o namu-fasi ma namu-fasi moli e tusa ai ma le mamafa o faʻamaʻi faʻamaʻi ma le vaega o le nofoaga e ausia ai le manaʻomia o le fasioti tagata.

2. Aʻo leʻi faʻaaogaina, e tatau ona e siaki pe o le voltage ma le tele o le faʻaogaina e ogatasi ma le oloa, ma faʻafetaui le socket eletise ma lenei oloa.O le uaea eleele o le socket e tatau ona lelei le eleele, ona faʻafesoʻotaʻi lea o le eletise, ki le ki o le eletise, ma vaʻai le moli lanu viole mai le paipa moli.O le taimi lena, na amata ai le galuega o le tapeina o lago ma namu.

3. Ole vaega ole fa'aoga ole 50m2~60m2 totonu ma le 100m2 fafo.Mo le taimi muamua e faʻaaoga ai, e sili ona lelei le filifili pe a pogisa i le afiafi, tapuni faitotoʻa ma faʻamalama poʻo faitotoʻa puipui, tape moli ae tuʻu le tagata, ae taulai i le tapeina o namu mo le 2 i le 3 itula..E mafai ona fa'aoga i aso uma i le taumafanafana po'o le taimi foi e malosi ai namu e aveese ai namu e tafe i totonu o le potu pe a fai e le sa'o faitotoa ma faamalama.


Taimi meli: Sep-26-2022